Značka Haida je známá svou širokou řadou pneumatik. Nabízí tři hlavní kategorie pneumatik, rozdělené do 25 sérií a více než 1000 variant a specifikací. Tyto produkty pokrývají všechny běžné modely užitkových a osobních vozidel.
Celokovové radiální pneumatiky Haida se dělí na dva hlavní typy: pro krátké vzdálenosti, střední a krátké vzdálenosti, střední a dlouhé vzdálenosti, dlouhé vzdálenosti a pro důlní stroje. Polokovové radiální pneumatiky se dělí na několik produktů, mezi které patří řady PCR, SUV, UHP, ST. Diagonální pneumatiky zahrnují výrobky, jako jsou pneumatiky Jintianfu, inženýrské pneumatiky, důlní pneumatiky, průmyslové pneumatiky a zemědělské pneumatiky.
Aktuální výrobní kapacita Haida pro automobilové pneumatiky dosahuje 12,2 milionu sad ročně. To zahrnuje roční výrobní kapacitu 10 milionů sad polokovových radiálních pneumatik pro osobní automobily, 1,5 milionu sad celokovových radiálních pneumatik pro užitková vozidla a 1 milion sad diagonálních pneumatik pro užitková vozidla. V roce 2021 dosáhl obrat Haida 5,45 miliardy jüanů RMB.
Haida se řídí základními hodnotami, jako jsou zákazník na prvním místě, usilování o dokonalost, zaměření na lidi a dlouhodobé zisky. Filozofie společnosti vychází z myšlenky, že trh je základem, rozvoj je klíčem a inovace je duší. Podnikatelský duch se projevuje loajalitou vůči Haida a odhodláním nikdy se nevzdat. Rozvojová strategie Haida se zaměřuje na rozvíjení průmyslového řetězce pneumatik, posilování základní konkurenceschopnosti a budování stoletého průmyslu pro Haida.