Kumho Tyre je mezinárodně uznávaná společnost v oblasti pneumatik. S exportem produktů přesahujícím 1,8 miliardy USD do přibližně 180 zemí se řadí mezi přední světové hráče na trhu. Tuto mezinárodní působnost podporuje síť center pro výzkum a vývoj (R&D), umístěných v Číně, Americe, Německu a Koreji, konkrétně v R&D centru Gwangju.
Značka Kumho se řídí dvěma základními hodnotami: „vytrvalostí“ a „vášní“. Tyto dva principy jsou jádrem společnosti a všech jejích zaměstnanců, kteří se neustále snaží zlepšovat a hledat nejlepší řešení k dosažení svých cílů, i přes překážky, s nimiž se setkávají.
Vedle těchto hodnot se Kumho Tyre zavazuje k ekologické odpovědnosti. Společnost usiluje o ohleduplnost vůči životnímu prostředí prostřednictvím ekologického řízení, produkce „zelených“ výrobků, ekologického marketingu, zlepšování procesů a sociálního přínosu. Kumho Tyre se snaží být vzorovou společností 21. století v oblasti ochrany a podpory životního prostředí.
Strategické cíle společnosti Kumho Tyre jsou jasné:
- Udržovat inovace v produktech za účelem zvýšení spokojenosti zákazníků
- Posilovat a zajišťovat konkurenceschopnost na mezinárodní úrovni
- Stabilizovat potenciál vývoje prostřednictvím dobře zavedeného systému mezinárodního řízení
Díky nepřetržitému technologickému rozvoji a důkladnému výzkumu se Kumho Tyre podařilo vyrábět pneumatiky světové třídy. Výzkumný ústav společnosti Kumho Tyre dokázal vyvinout mimořádné závodní pneumatiky i jediné letecké pneumatiky v Jižní Koreji. Těchto úspěchů bylo dosaženo díky intenzivnímu výzkumu, vášni výzkumníků a jejich vytrvalosti.
V neposlední řadě společnost Kumho Tyre zavedla jedinečné technologie v oblasti nových materiálů, odlehčených komponent a optimalizovaného designu, aby vyvinula ekologicky šetrné pneumatiky světové třídy.