disky

Výměna hliníkového ráfku

Technické charakteristiky ráfku jsou vysvětleny na obrázku níže:

Informace Schéma

1. šířka ráfku v palcích.
2. průměr ráfku v palcích.
3 rozteč ráfku : vzdálenost v mm mezi dvěma stranami
4 A nebo offset : rozdíl mezi podporou střední disk povrchu ráfku.
5 Centrální otvor : průměr středu ráfku, ve kterém je umístěna hlava kola.
jante legendě

Pokud znáte rozteč, vnitřní průměr, počet otvorů a offset vašich originálních ráfků, máte možnost využít našeho vyhle vyhledávače podle rozměrů

Pokud neznáte tyto informace, není to problém, protože máme databázi, která obsahuje všechny tyto funkce v závislosti na vozidle. Můžete si vybrat vozidlo vaše vozidlo zde. Naše stránky vám vyspecifikují všechny ráfky s dobrými vlastnostmi Dle homologace konstruktérů a to jak na přední tak na zadní ráfky.

Jakmile si vyberete, budete znát přesnou velikost schváleného ráfku pro vaše vozidlo. Pak máte možnost provést vyhledávání rozměrů dle níže uvedených podmínek

Pravidla k respektování

Můžete si vybrat odlišnou velikost ráfku na vaše vozidlo oproti původně osazenému. Nicméně jsou některá pravidla která je třeba dodržovat :

  • Stejný počet otvorů a roztečí : vaše disky jsou zajištěny pomoci čepů. Stejně tak, umístění otvorů pro připevnění čepů na vaše ráfky musí být přesně stejné jako na nápravě. Tato pozice je charakterizována počtem otvorů a vzdáleností mezi dvěma protilehlými otvory (Rozteč).
  • Vnitřní průměr stejný nebo vyšší :vnitřní průměr odpovídá středu otvoru ráfku, který je připevněn k hlavě čepu vaší nápravy. Tak, tento otvor musí být větší nebo se rovná průměru hlavy čepu, Jinak by nebylo možno váš ráfek zajistit. Někdy , pokud je otvor větší než doporučuje výrobce, můžete mít nepříjemné pocity vibrace v řízení . Chcete-li tento problém napravit , dodáváme ráfky s centrovacími kroužky dovolující uzavřít mezeru mezi Hlavou čepu vaší nápravy a středového otvoru vašeho ráfku.
  • Ekvivalentní kompenzace:Posunutí je významné, protože určuje polohu ráfku s ohledem na nápravu. Příliš velké posunutí a váš ráfek riskuje dotknutí se vnitřku nápravy a brzdícího systému. vyrovnejte okraj, abyste se nedotkli vnitřních části nápravy a brzdový systém. Příliš nízký offset a ráfek se objeví a vliv na vaše tělo. Ideální offset závisí na každém vozidle.
Pokračovat v prohlížení bez souhlasu >
O souborech cookie a ostatních sledovacích souborech
Pneuleader.cz (AD TYRES) a její partneři (Google, Hotjar, Microsoft) používají identifikátory připojení (soubory cookie) a ostatní sledovací soubory (webstorage, webové úložiště), aby zajistily řádné fungování webu, usnadňovaly Vaše prohlížení, prováděly statistická opatření a uzpůsobovaly své reklamní kampaně. Soubory cookie a ostatní sledovací soubory uložené na Vašem terminálu mohou obsahovat osobní údaje. Rovněž neumisťujeme žádné soubory cookie ani jiné sledovací soubory bez Vašeho svobodného a informovaného souhlasu, vyjma těch, které jsou nezbytné pro fungování webu. Vaši volbu uchováváme po dobu 6 měsíců. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat na stránce souborů cookie a ostatních sledovacích souborů. Můžete se rozhodnout, že budete pokračovat v prohlížení, aniž byste přijali ukládání souborů cookie nebo jiných sledovacích souborů. Toto odmítnutí nebrání přístupu ke službám AD TYRES. Pro bližší informace Vás vyzýváme, abyste si prostudovali stránku souborů cookie a ostatních sledovacích souborů.
Uzpůsobit soubory cookie
LiveChat