Výměna hliníkového ráfku
Technické charakteristiky ráfku jsou vysvětleny na obrázku
níže:
Informace
Schéma
1. šířka ráfku v palcích.
2. průměr ráfku v
palcích.
3 rozteč ráfku : vzdálenost
v mm mezi dvěma stranami
4 A nebo offset : rozdíl
mezi podporou střední disk povrchu ráfku.
5 Centrální otvor : průměr
středu ráfku, ve kterém je umístěna hlava kola.
Pokud znáte rozteč, vnitřní průměr, počet otvorů a offset vašich originálních ráfků, máte možnost využít našeho vyhle vyhledávače podle rozměrů
Pokud neznáte tyto informace, není to problém, protože máme databázi, která obsahuje všechny tyto funkce v závislosti na vozidle. Můžete si vybrat vozidlo vaše
vozidlo zde. Naše stránky vám vyspecifikují všechny ráfky s dobrými vlastnostmi Dle homologace konstruktérů a to jak na přední tak na zadní ráfky.
Jakmile si vyberete, budete znát přesnou velikost schváleného ráfku pro vaše vozidlo. Pak máte možnost provést vyhledávání rozměrů dle níže uvedených podmínek
Pravidla k respektování
Můžete si vybrat odlišnou velikost ráfku na vaše vozidlo oproti původně osazenému. Nicméně jsou některá pravidla která je třeba dodržovat :
- Stejný počet otvorů a roztečí : vaše disky jsou zajištěny pomoci čepů. Stejně tak, umístění otvorů pro připevnění čepů na vaše ráfky musí být přesně stejné jako na nápravě. Tato pozice je charakterizována počtem otvorů a vzdáleností mezi dvěma protilehlými otvory (Rozteč).
- Vnitřní průměr stejný nebo vyšší :vnitřní průměr odpovídá středu otvoru ráfku, který je připevněn k hlavě čepu vaší nápravy. Tak, tento otvor musí být větší nebo se rovná průměru hlavy čepu,
Jinak by nebylo možno váš ráfek zajistit. Někdy , pokud je otvor větší než doporučuje výrobce, můžete mít nepříjemné pocity vibrace v řízení . Chcete-li tento problém napravit , dodáváme ráfky s centrovacími kroužky dovolující uzavřít mezeru mezi Hlavou čepu vaší nápravy a středového otvoru vašeho ráfku.
- Ekvivalentní kompenzace:Posunutí je významné, protože určuje polohu ráfku s ohledem na nápravu. Příliš velké posunutí a váš ráfek riskuje dotknutí se vnitřku nápravy a brzdícího systému. vyrovnejte okraj, abyste se nedotkli vnitřních části nápravy a brzdový systém. Příliš nízký offset a ráfek se objeví a vliv na vaše tělo. Ideální offset závisí na každém vozidle.